HR
 
HR

Mylan u svijetu

Zatvori

Odaberite jednu od naših web-stranica s popisa u nastavku.

  1. Europa

    1. Austria
      1. Deutsch
    2. Belgija
      1. Français
      2. Nederlands
    3. Češka Republika
      1. Čeština
    4. Danska
      1. Dansk
    5. Finska
      1. Suomi
    6. Francuska
      1. Français
    7. Greece
      1. Ελληνικά
    8. Hrvatska
      1. Hrvatski
    9. Hungary
      1. Magyar
    10. Ireland
      1. English
    11. Italija
      1. Italiano
    12. Nizozemska
      1. Nederlands
    13. Njemačka
      1. Deutsch
    14. Norway
      1. Norsk
    15. Poljska
      1. Polski
    16. Portugal
      1. Português
    17. Rumunjska
      1. Română
    18. Slovakia
      1. Slovenský
    19. Slovenija
    20. Španjolska
      1. Español
    21. Srbija
      1. Serbian Latin
    22. Švedska
      1. Svensk
    23. Switzerland
      1. Deutsch
      2. English
    24. Ujedinjeno Kraljevstvo
      1. English
  2. Afrika

    1. Južnoafrička Republika
      1. English
  3. Amerike

    1. Brazil
      1. Português brasileiro
    2. Kanada
      1. English
      2. Français
    3. Sjedinjene Države
      1. English
  4. Azija

    1. Indija
      1. English
    2. Japan
      1. 日本語
  5. Pacifik

    1. Australija
      1. English
    2. Novi Zeland
      1. English

Tvrtka Mylan s ponosom posluje i u zemljama navedenim u nastavku.

  1. Maroko
  2. Tajvan
  1. Singapur
Apr 30, 2018

Brufen® Effect i inovativna kampanja doveli Mylan do osvajanja zlatne Effie nagrade


Zagreb, 30. travnja 2018. Brufen® Effect, izvorni i pouzdani ibuprofen koji brzo i učinkovito uklanja bol, vrućicu i upalu i koji uživa povjerenje liječnika već dugi niz godina, provela je inovativnu marketinšku kampanju s kojom je Mylan na kraju osvojio i zlatnu Effie nagradu.

Na nedavno održanim Danima komunikacija, kampanja Brufen® Effecta „Nemojte mučiti sami sebe” osvojila je zlatnu Effie nagradu za kreativnost, strategiju i izvedbu. Ova inovativna kampanja dodala je na prepoznatljivosti lijeku koji podjednako cijene svi dionici na tržištu – liječnici, ljekarnici i pacijenti.

Brufen® Effect je bezreceptni lijek protiv bolova dostupan u obliku granula i tableta, indiciran za blage do umjerene bolove poput akutne glavobolje, bolova u leđima, zubobolje i menstrualnih bolovai. Njegov glavni sastojak je ibuprofen. Analgetici u granulama imaju brže djelovanje od onih u klasičnim tabletama, zbog čega se ovaj proizvod dodatno ističe.vii

Tržišni segment lijekova protiv bolova jedan je od najdinamičnijih ne samo u Hrvatskoj, već i u svijetu. Primjerice, istraživanje provedeno u Hrvatskoj pokazalo je da pacijenti mogu spontano navesti čak 28 različitih robnih marki lijekova protiv bolova[i].

Kako bi se povećala vidljivost i svijest o kvaliteti ovog lijeka, Mylan je uvidio kako je potrebna promjena u tržišnoj komunikaciji proizvoda, te se stoga odlučio na suradnju s dvije lokalne agencije, Advans i Señor.

„U ovoj kampanji odabrali smo novo i manje uobičajeno kreativno rješenje iz kuta da 'ideje funkcioniraju', odgovarajući tako na potrebe pacijenata i pokazujući da ih slušamo i imamo rješenje. Upravo to i radimo svakodnevno u Mylanu, pokušavamo što bolje razumjeti naše dionike i činimo sve kako bi što veći broj ljudi imao pristup visokokvalitetnim lijekovima”, istaknuo je dr. Željko Ravlić, direktor Mylan Hrvatska.

„Oduševljeni smo rezultatima naše suradnje s Mylanom s kojim smo zajednički stvorili inovativnu kampanju kojom smo istaknuli bitne karakteristike ove robne marke. Trebala nam je kampanja koja jasno komunicira glavnu prednost Brufen® Effecta i koja istovremeno odstupa od uobičajenog načina oglašavanja u farmaceutskoj industriji, pritom jasno nudeći rješenje pacijentima“ izjavili su kreativci iz agencije Senor.

O Mylanu

Mylan je globalna farmaceutska kompanija posvećena postavljanju novih standarda zdravstvene skrbi. Radeći zajedno diljem svijeta na osiguravanju pristupa lijekovima visoke kvalitete za 7 milijardi ljudi, uvodimo inovacije kako bismo zadovoljili potrebe koje nisu zadovoljene; pouzdanost i izvrsnost usluge činimo uobičajenom praksom te činimo ono što je ispravno, a ne ono što je jednostavnije, dok ujedno utječemo i na budućnost strastvenim globalnim rukovođenjem. U ponudi imamo sve veći portfelj s više od 7.500 proizvoda prisutnih na tržištima širom svijeta, uključujući antiretrovirusne lijekove za terapiju HIV-a/AIDS-a o kojima globalno ovisi više od 40% ljudi koji se liječe od te bolesti. Naše proizvode stavljamo na tržište u više od 165 zemalja i teritorija. Jedan smo od najvećih proizvođača na svijetu aktivnih farmaceutskih sastojaka. Zapošljavamo oko 35.000 ljudi od kojih je svaki zaposlenik predan osiguravanju boljeg zdravlja za bolji svijet, pružanjem podrške jednoj po jednoj osobi. Više informacija potražite na Mylan.com.



I Pregled robne marke Mylan, listopad 2017.

Sažetak opisa svojstava lijeka za Brufen® Effect

[i]Primjena ibuprofen analgetika, Hendalovo istraživanje tržišta, srpanj 2015.



Posljednje ažurirano  11.5.2018.